Adatlap


Esettanulmány címe:
Táplálék kiegészítő brand bevezetése Magyarországon
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
2019-ben táplálék kiegészítőkkel foglalkozó partnerünk megkeresett minket, egy Magyarországon még új, amerikai termékcsalád bevezetése céljából. 20+ alkalmazottal, és országos, folyamatosan bővülő biobolt viszonteladó hálózattal rendelkezik.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Partnerünk célja a hazánkban még kevéssé ismert táplálék kiegészítő marketingjének megtervezése és kivitelezése volt, valamint az akkor még új márkanév ismertté tétele.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Elkészítettük az ügyfél Google Search, Google Shopping, és Facebook hirdetéseit, amit folyamatosan figyelemmel követünk, és optimalizálunk a mai napig. Aki táplálék kiegészítőkkel foglalkozik, az tudja, hogy hirdetni egyáltalán nem egyszerű ezeket a termékeket, hiszen a Google és a Facebook speciális szabályzattal rendelkezik ebben az iparágban, ami nagy mértékben lekorlátozza a marketingesek kreativitását. Együttműködésünk elején, (amíg a Google el nem kezdte erősen korlátozni az étrendkiegészítők hirdetését), kampányaink 37x-es megtérülést is elérték. Minden nehézség ellenére folyamatos brandépítő, és értékesítő kampányokat hoztunk létre partnerünk számára, ami jelenleg is több hónapon keresztül eléri a 10-13x-os megtérülést (ROI), és/vagy a havi 2-3000 db-os rendelés számot. A hirdetéseken kívül kezeljük az ügyfél Instagram oldalát, és automatizált e-mail marketing kampányokat hoztunk létre, ami kiemelkedő hatékonysággal bír, és megnövelte a visszatérő vásárlók arányát. Az e-mail feliratkozók számának növelése érdekében egy ingyenes, letölthető ebook-ot írtunk és designoltunk, amit szintén hirdetünk számára. Ezen kívül folyamatos marketing tanácsadást nyújtunk, heti megbeszélésekkel, és konzultációval, és új megoldásokat tanácsolunk, mint például az influencer marketing. Azóta partnerünk vállalkozását több országba is kiterjesztette, 2021-ben az amerikai webáruházának beindításán dolgozunk együtt.