Esettanulmány címe:
GLS Zágráb - AVAYA infokommunikációs rendszer
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
szállítás, raktározás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Horvátország EU –s csatlakozását követően a GLS Zágrábi központjának, IP alapú távközlési rendszerének telepítése (2013 szeptember). Logisztika, csomagküldés, Call Ceneter üzemeltetése.
Új beruházás.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Teljes körű infokommunikációs rendszer, az irodai és az elosztó csarnok területeken, valamint az ügyfélszolgálat Call Centeres munkájának kiszolgálására.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Horvátország EU –s csatlakozását követően felkérést kaptunk a GLS Zágrábi központjának, IP alapú távközlési rendszerének a telepítésére (2013 szeptember), amit kitörő örömmel vállaltunk el. A rendszert a telepítést megelőzendően programoztuk fel 75% -os készültségre, így a külföldi munkálatok mindössze két külhonban eltöltött napot vettek igénybe. A végleges apróbb „csiszolásokat” már kényelmesen a szervizünkből, távprogramozással végeztük el. Összesen 50 portos, zömével IP telefonokkal (9608 és 1603) ellátott mellékek, ISDN PRI és GSM adapter, komplett CCR (Customer Call Reporter), supervisor és agent felhasználók, wallboard, hangrögzítés IVR és a call center statisztika adatok elérése mind a jól megtervezett infokommunikációs rendszer részét alkotják. Beüzemeltünk AVAYA PoE switch –et (3526T-PWR+ PoE), valamint 3 éves másnapi cseregaranciával adtuk át a professzionális infokommunikációs rendszert.