Adatlap


Esettanulmány címe:
Ügyviteli rendszer fejlesztése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
információ, kommunikáció
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Több, mint 10 éve működő, Baranya megyei, 10 fő alatti létszámot foglalkoztató távközlési vállalat
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Egy olyan ügyviteli rendszer fejlesztése, mely kielégíti az ügyfél távközlési szolgáltatásánál jelentkező szoftveres igényt. Ezek az igények több modulba sorolhatóak. Ilyen modulok például a CRM (ügyfélkezelés), szolgáltatás kezelés, karbantartás, logisztikai menedzsment, hálózati eszköz és eszköz hálózat menedzsment, pénzügy menedzsment( számlázás, házipénztár, gazdasági kimutatások, könyvelés), projekt menedzsment ( hibajegy kezelés, technikus/szerelő, naptárkezelés), belső tudásbázis
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A lefejlesztése került szoftver megoldás nyílt forráskódú technológiák felhasználásával készült. Ezek a technológiák jelenleg industry standard a piacon. Ilyen például a Java, Spring, Angular, PostgreSQL. Segítségükkel egy könnyen konfigurálható, karbantartható és üzemeltethető szoftver jött létre. Ezáltal alacsony üzembe helyezési, üzemeltetésű és tovább fejlesztési lehetőségeket kínál. Az új szoftvertermék rendelkezik online fizetési megoldásokkal, teljesíti a jelenlegi számviteli törvényt a számlázáshoz kapcsolódóan, illetve lefejlesztésre került egy ügyfélportál, mely lehetőséget nyújt az ügyfeleknek, hogy akár otthonról is intézhessék a szolgáltatásokhoz kapcsolódó ügyeket, ezáltal nagyobb és szélesebb körben tudják igénybe venni az ügyfelek a megrendelő szolgáltatásait.