Adatlap


Esettanulmány címe:
Toborzási folyamatok digitalizálása a Szentkirályi Magyarországnál
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
feldolgozóipar
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A Szentkirályi Magyarország piacvezető ásványvízgyártó és forgalmazó vállalata. 2003-as alapítása óta jelentős fejlődésen ment keresztül, melynek eredményeként napjainkra két üzemben (Szentkirályon és Kékkúton) gyártják az ország kedvenc ásványvizeit: Szentkirályi, Theodora, Nestle Aquarel, Emese, stb. 2018 óta az amerikai PepsiCo érdekeltségeit felvásárolva, a a Pepsi üdítők és élelmiszertermékek kizárólagos hazai forgalmazóivá és a franchise jogok birtokosává váltak. A vállalat mintegy 600 főt foglalkoztat országosan, központja Budapesten található.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A cég növekedéséből fakadó terjeszkedésnek köszönhetően a toborzási folyamatok az országban 3 helyen folynak párhuzamosan: Szentkirályon, Kékkúton és Budapesten. A földrajzi távolság és az életbe lépő EU GDPR miatt, valamint a toborzási folyamatok gyorsítása érdekében merült fel náluk az igény egy felhő alapú, infrastrukturális befektetést nem igénylő szoftver megoldás bevezetése. Szintén megoldandó problémaként merült fel a toborzási folyamatokban részt vevő szakmai vezetők bevonása a pályázatok kezelésébe és a részletes riportolhatóság, amelyek segítségével a teljes toborzási-kiválasztási folyamat mérhetővé válhat. harmadrészt szintén fontos szmepont volt az, hogy a cég ismertségéhez és arculatához maximálisan illő, könnyen kezelhető vállalati karreirportál kerüljön kialakításra.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A szentkiralyi.hrfelho. webcímen elérhető karrierportál és a mögötte működő admin felület teljes megoldást biztosít a válallat számára a felsorolt problémákra vonatkozóan. A felhő alapú szolgáltatás rugalmas, stabil és költséghatékony megoldást jelent a Szentkirályi számára, ahogyan számos más ügyfelünknek is. A földrajzi távolság a bárhonnan elérhető szoftver segítségével orvoslásra került, a szakmai vezetők és egyéb - a toborzásokban rézt vevő kollégák bevonása megvalósult, a toborzási folyamatok felgyorsultak. A vállalat által problémaként vázolt, megoldandó feladatok teljesülése mellett számos toborzási költség (álláshirdetések, stb) csökkent, saját munkavállalói adatbázis épült és épül folyamatosan, az egyes ezrvezeti egységek és a HR közötti kommunikáció javult, felgyorsult. Mindezekkel együtt a legalább 20% -os munkaidő megtakarítás jött létre és a munkáltató márkaépítésben is jelentős segítséget nyújtott a Szentkirályinak a HR Felhő. A vállalat számos ügyfelünkhöz hasonlóan évek óta a szofverünket használja, a rugalmas és proaktív support szolgáltatásnak (is) köszönhetően.