Esettanulmány címe:
Pick VR Múzeum
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
feldolgozóipar
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A Pick Szeged Zrt. Magyarország és Közép-Európa egyik legnagyobb élelmiszeripari vállalata, melynek éves árbevétele közel 70 milliárd forint, exportja meghaladja a 60 millió eurót. Közel 2200 főt foglalkoztatunk Szegeden, Baján és Alsómocsoládon lévő telephelyeinken. Kiváló minőségű termékeinket 35 országban, több mint 200 üzletlánc polcain találhatják meg a fogyasztók.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A Pick Múzeum a gyár költözését követően bezárásra került. Annak érdekében, hogy a kiállított tárgyak továbbra is megtekinthetők legyenek a Pick a virtuális térbe szerette volna áthelyezni a múzeumot.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A kiterjesztett és a virtuális valóság segítségével létrehoztunk egy hibrid applikációt, mely okoseszközök segítségével képes megjeleníteni az általunk megvalósított virtuális múzeumot. Az új múzeum belső terében helyet kaptak az egykori kiállítás legfonotsabb elemei, számos információs pontot helyeztünk el ahol a látogatók értékes tudásra tehetnek szert a téliszalámi kapcsán. A virtuális térben helyet kapott 5 szoba, melyek különböző játékokat, élményeket tartogatnak a látogatók számára. A virtuális múzeumnak hála nem jelent gondot a területi távolság, a múzeum a világ bármely pontján elérhető az érdeklődők számára, a nap minden órájában.