Adatlap


Esettanulmány címe:
DisplayNOW - Digitális kampány azonnal!
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
építőipar
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Esettanulmányunkban a DisplayNOW felületén elérhető egyik kiemelt termékünk és érintett kkv hirdető partnerek esetét mutatjuk be. Olyan kkv hirdetőknek ajánlott aktuális csomagot alakítottunk ki egyik partnerünk az Index.hu címoldalán, ahol kiemelt elérést és sok megjelenést, márkaismertséget segítő megoldást tudunk biztosítani, kkv hirdetők számára elérhető áron. Ebben az esetben az Otthonteremtés támogatáshoz valamelyik módon kapcsolódni tudó hirdető körnek alakítottuk ki az említett kiemelt hirdetési lehetőséget. A megoldást kimondottan kis- és középvállalkozások számára tettük elérhetővé ezekkel a kondíciókkal.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A DisplayNOW hirdetési piactér ötletének a születésekor olyan, elsősorban kkv hirdetőket érintő problémákra kerestük a választ, mint - a márkaismertség növelése, mely elengedhetetlen előfeltétele a hirdetői árbevételek (eladások) emelkedésének. Több kiemelt látogatottságú kiadó partnerünk kiadványán biztosítunk elérhető, kedvezményes csomagot a hirdetési webshopon keresztül - alacsony belépési küszöbbel, már 50.000 forinttól lehetséges az online kampányok vásárlása a felületen, akár prémium kiadványok felületein (mint pl. az Index, Portfolio.hu, Napi.hu, Femina, vagy akár StreetKitchen.hu, vagy a WEBBeteg csoport felületei, stb), akiket eddig nem is mert megkérdezni a hirdető a lehetőségről. - fontos megoldandónak látjuk a célzottság kérdését is, a DisplayNOW felületén több mint 130 csomagajánlat között lehetségegs a választás kiadvány / tematika, vagy akár geolokációs preferenciák mentén - a hirdető kampánya célzott lesz, várhatóan több potenciális vásárlóhoz jut el a hirdetői üzenet, még több bevételük lesz. Természetesen nem bevételt ígérünk, de fontos a megjelenés helye, adott kiadvány márkaértéke a megfelelő ismertség kialakításához. - a zóna szintű targetáltság lehetőségét biztosítjuk pl. fix időszak alapú csomagjaink esetében, ahol a hirdető konkrét kiadvány, konkrét hirdetési helyét foglalja le egy általa preferált, kijelölt időszakra. A hirdető pontosan tudni fogja tehát, mikor és hol jelenik meg az üzenete, látható kampány lesz. (a külföldi szolgáltatók esetében zóna szintű célzásra nincs lehetőség, maximum kiadvány/vagy kiadvány-csoport szinten tudja megadni a kampány beállításánál. - a DisplayNOW esetében nincsenek rejtett költségek, teljes transzparenciát biztosítunk a hirdető számára is saját kampányához a felületen, ahol nem csak a kampány / megrendelések paramétereit, de a statisztikákat is ellenőrizheti, pontosan látja majd az egyes megjelenéseinek a teljesítményét - értékelni tudja azokat, még tudatosabban tud vásárolni egy következő alkalommal.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Index.hu címlapján létrehoztunk egy Otthonteremtés hirdetői dobozt, mely dobozban célzottan, egy aktuális téma mentén tudnak kimondottan az otthonteremtéshez kapcsolódó kkv hirdetők nagyon kedvezményes áron - fix időszak alapon - hirdetést elhelyezni. A dobozban megjelenő hirdetés hetente kb. 6.500.000 megjelenést és kb. 550.000-600.000 elérést hoz a hirdető számára, ennyi potenciális vásárlójukhoz tudják eljuttatni tehát a hirdetői üzenetet. Az Index magas márkaértéke segíti a hirdetés során elért bevonódást, segítve így kkv partnerünket a magas márkaismertség elérésében is. A hirdetési dobozban egy egyszerűen és olcsón előállítható kép+szöveges ajánlót jeleníthetnek meg, a kreatívot a fent említett statisztikai adatok fényében (akár kérésre, konzultáció mentén) cserélni tudják. Több visszatérő hirdető partner kampánya futott már a dobozban, melyet márciusban indítottunk el először. Ajánlat itt érhető el a DisplayNOW webshopban: https://displaynow.net/csomag?id=252