Esettanulmány címe:
ERP rendszer bevezetése egy internet szolgáltatónál
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
információ, kommunikáció
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A tanulmányban szereplő cég néhány száz ügyféllel indult, amely mára több ezerre duzzadt. Ez köszönhető a gördülékeny munkavégzésnek és adminisztrációnak amelyet a bevezetett ERP rendszerrel sikerült elérni. Ami nélkül még ma is rengeteg excel táblázatban lennének az ügyfél adatok, számlázás, hibajegyek stb.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Kihívást jelentett az ügyféladatok kezelése, szerződésadatok, dinamikus internet csomagok, hibajegyek, fájlok(jegyzőkönyvek, szerződések, telepítési képek stb), számlázás.
Ezt több ezer ügyfélnél saját kézzel csinálni nagyon lassú folyamat és rengeteg hibalehetőséggel jár.
Ezeket az alap problémákat próbáltuk meg orvosolni a szoftverünk bevezetésével.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A fent említett problémákra szabva bevezettük a szoftverünk a cég működésébe. A lehető legjobban megpróbáltuk a cég működésére szabni. Szerencsére ez nem jelentett nagy gondot, mivel elég jól konfigurálható szoftvert hoztunk létre. A rengeteg automatizációnak és a könnyű munkavégzésnek köszönhetően sokkal több idő maradt a hálózat fejlesztéseikre, ügyfél-elégedettség növelésére. Így a kezdeti néhány száz ügyfélből pár év alatt több ezer ügyfelük lett.