Adatlap


Esettanulmány címe:
AMiX Integrált Kereskedelemirányítási Rendszer bevezetése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az Autó Centrál 97 Kft. egy autóalkatrész kereskedelemmel foglalkozó cég, több, mint 20 alkalmazottal, saját raktárral és két üzlettel. A szűk, hazai autóalkatrész kereskedelmi kiélezett piacon több százmillió forintos éves forgalommal és egyre nagyobb részesedéssel rendelkezik.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A korábban használt vállalatirányítási rendszerüket szerették volna lecserélni, mivel korszerűtlenné vált, és a cég további fejlődését, növekedését akadályozta. Szerettek volna egy újabb, modern vállalatirányítási rendszert, amely az igényeik szerint testre szabható, az általuk kért funkciókkal rendelkezik, vagy kibővíthető, és amely a munkájukat egyszerűbbé, gyorsabbá teszi. Valamint szerettek volna az online térbe is belépni saját webáruházzal, amelyet az új rendszer ki tud szolgálni. Kezelnie kell tudni a hatalmas, egyre növekvő adatmennyiséget. Illetve segítse az értékesítési, logisztikai és statisztikai feladatok elvégzését.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az Autó Centrál 97 Kft. az általunk fejlesztett AMiX Integrált Kereskedelemirányítási Rendszer bevezetése mellett döntött. Személyes megbeszéléseken egyeztettük az igényeiket, ismertettük a rendszerünk tudását, illetve specifikáltuk azokat a funkciókat, modulokat, amelyekhez a rendszer további fejlesztése volt szükséges. Ezek elkészítése után feltelepítettük a rendszert a szerver és kliens gépekre, és a korábbi vállalatirányítási rendszerből átemeltük az adatokat. Kialakítottunk egy teszt rendszert, melyen a kollégák meg tudnak ismerkedni az új programmal, és gyakorolni tudnak benne. Ezzel párhuzamosan folyt a kollégák oktatása is. Majd a kitűzött határidővel megtörtént az átállás az éles rendszerre. Rendszerünket 2015 óta megelégedéssel használják, illetve további igényekkel, fejlesztésekkel zajlik a folyamatos bővítése, hogy még jobban szolgálja a napi munkát, és segítse a cég további növekedését, és növelje bevételeit, piaci részesedését. Kialakításra kerültek automatikus rendelési mechanizmusok az áruk beszerzéséhez, értékesítéséhez. Így az árumozgás, a logisztikai folyamatok egyszerűbbé és gyorsabbá, azaz olcsóbbá, jobban nyomon követhetővé váltak. Ez a fejlődés pedig az árbevétel növekedését eredményezte.