Esettanulmány címe:
HR folyamatok újradigitalizálása egy nemzetközi vállalatnál
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
adminisztratív és szolgáltatást támogató tevékenység
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az 1936-ban alapított Ricoh, dokumentumkezelő szolgáltatásokat, tanácsadást, szoftvereket és hardvereket kínál a vállalkozásoknak szerte a világon. .Az ügyfelek és vállalatok egyéni igényei szerint testre szabható megoldások széles választékát kínálja.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A Ricoh Hungary és a Ricoh Europe a régi, Lotus Notes alapú HR folyamatkezelő rendszereit (szabadságkezelés, jelenléti ívek, üzleti utak, képzések kezelése) szerette volna megújítani, modernebb formába önteni.
A Ricoh a CollabIT-ot azzal kereste meg, hogy meglévő megoldásait Microsoft 365 alapon újítsa meg, illetve még nem digitalizált folyamatait és annak jóváhagyási lépéseit digitalizálja, ezáltal hatékonyabbá téve az adminisztráció és a HR munkáját a szervezeten belül.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az újrafejlesztett HR folyamatkezelés segítségével, a Ricoh igazi 21. századi megoldást kapott, amelyet a munkavállalói és az adminisztrátorok is elérnek bárhol, bármikor, bármilyen eszközön a felhős kialakításnak és a reszponzív nézetnek köszönhetően.
Ezáltal akár az irodai számítógépeiken, akár mobiltelefonjaikon könnyedén rögzíthetik a szükséges HR adatokat a szabadságokon keresztül a jelenléti íveken át, vagy akár a képzési jelentkezéseiket is.
A megoldás számos papír alapú megoldást is ki tudott váltani ezáltal humán erőforráshoz kapcsolódó és adminisztrációs (papír stb) költséget megspórolva a vállalat számára.