Esettanulmány címe:
Iratminta kezelés
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Ágazat: Gyógyszeripar
Cégméret: 100 fő felett
Piaci körülmények: A területi képviselők gyógyszertárakat, kórházakat, orvosi rendelőket (egészségügyi intézményeket) látogatnak. Látogatásaik során minimális időkapu áll rendelkezésükre, amikor érdemben tudnak tárgyalni orvosokkal, gyógyszerészekkel vagy asszisztensekkel. Munkájukat nehezíti, hogy ezen minimális időkapuban az érdemi időből sokat elrabol a kötelező papír alapú dokumentáció.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A területi képviselők ügyfél látogatási tevékenysége során kezelhetetlenné vált a papír alapú dokumentumok kezelése, központba való eljuttatása, a dokumentumokon levő adatok feldolgozása, jóváhagyása. Az adatvédelmi törvény (GDPR) által előírt adatkezelési hozzájáruló nyilatkozatok kötelező begyűjtése is nagy kihívást jelent.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A szoftver szolgáltatás Iratminta modulja olyan megoldást nyújt, amely papírmentes, hatékony formában támogatja a területi képviselők (mobil felhasználók) személyes ügyféllátogatásai során felmerülő irat, vagy dokumentumkezelési igényeket a napi adminisztrációs folyamatokban.
Leggyakoribb felhasználási példái:
- Adatkezelési hozzájárulások begyűjtése
- Kötelezettségvállalási nyilatkozatok kezelése
- Átvevő dokumentumok, vagy gyűjtőívek kiváltása
- Folyamatszabályozott szerződések kezelése
Az iratminta kezelés a mobil eszközökön jól integrálható a megszokott képviselői feladatok közé, a dokumentumok tartalmi kialakítása pedig egyedi módon testreszabható. A Scriptor segítségével gyorsan és megbízható módon hajtható végre a kitöltésük, tárolásuk, a tevékenység riportolása révén pedig kontroll tartható az érintett üzleti folyamat felett, erősíthető az adatbiztonság.