Esettanulmány címe:
Felhő alapú e-mail és tárhely szolgáltatás bevezetése a Don`t Panic Nyelviskolánál
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
oktatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Nyelvoktatással foglalkozó franchise, amely az országban több ponton tantermi és online is elérhető kurzusokkal segíti a nyelveket tanulni vágyókat.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Ingyenes, GDPR szempontból nem megfelelő szolgáltatások lecserélése. Több különböző szolgáltatás által nyújtott igények kiszolgálása egységes rendszerrel. Belsős anyagok jogosultságfüggő kiszolgálása weben illetve okostelefonon elérhető központi helyről.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Zimbra levelezőrendszer és Nextcloud tárhelyszolgáltatás került bevezetésre melyek segítségével hatékonyabb lett a cégen belüli kommunikáció. Elkerülhetők lettek az emailben keringő különböző dokumentum verziók és a kereséssel eltöltött idő is minimálisra csökkent.