Adatlap


Esettanulmány címe:
Komplex szakorvosi/fogorvosi praxismanagment kiépítése a GMC klinikán
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
humán-egészségügyi, szociális ellátás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
- a piacon meghatározó fogászati és szakorvosi ellátással foglalkozó magánklinika - alapítási év 1996 - foglalkoztatottak száma 15 fő
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Magyaroszági piacon meghatározó szerepló a magánorvosi ellátásban, a páciensadatok tárolása saját szerveren történt, és külön felületet használtak a beteg előjegyzésekhez. Mivel több felületet használtak, az adminisztrációs munka nehezen átlátható, bonyolult, sok időt vett el,
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Együttműködésünk során, a korábban használt rendszereket egy felhő alapú központi felületen egyesítettük. Évtizedes páciensadatokat importáltuk a rendelői szerverról. Üzleti, működésbeli előnyők: - digitális páciensmanagment - EESZT és NAV integráció - digitális beteg előjegyzés - korlátlan eszköz és felhasználó integráció - egyedi értesítések megvalósítása - egyedi adminisztrációs megoldások Az adminisztrációs idő 45%-al csökkent, 20%-al nőtt a betegmegjelenés,