Esettanulmány címe:
Komplex szakorvosi/fogorvosi praxismanagment kiépítése a GMC klinikán
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
humán-egészségügyi, szociális ellátás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
- a piacon meghatározó fogászati és szakorvosi ellátással foglalkozó magánklinika
- alapítási év 1996
- foglalkoztatottak száma 15 fő
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Magyaroszági piacon meghatározó szerepló a magánorvosi ellátásban, a páciensadatok tárolása saját szerveren történt, és külön felületet használtak a beteg előjegyzésekhez.
Mivel több felületet használtak, az adminisztrációs munka nehezen átlátható, bonyolult, sok időt vett el,
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Együttműködésünk során, a korábban használt rendszereket egy felhő alapú központi felületen egyesítettük. Évtizedes páciensadatokat importáltuk a rendelői szerverról.
Üzleti, működésbeli előnyők:
- digitális páciensmanagment
- EESZT és NAV integráció
- digitális beteg előjegyzés
- korlátlan eszköz és felhasználó integráció
- egyedi értesítések megvalósítása
- egyedi adminisztrációs megoldások
Az adminisztrációs idő 45%-al csökkent, 20%-al nőtt a betegmegjelenés,