Adatlap


Esettanulmány címe:
Öt telephellyel rendelkező új és használt gépjármű kereskedés menedzsment rendszerének kifejlesztése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Ügyfelünk gyakorlatilag egy cégcsoport, akik az országban 4 és Ausztriában 1 telephelyen folytatnak használt és új gépjármű értékesítést, valamint tartós bérleti szolgáltatást. A cégcsoportnál összesen 50-60 alkalmazott dolgozik, többnyire mindenki valamilyen szinten számítógépet is használ a munkájához.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az ügyfélnél az első hatalmas probléma az volt, hogy a telephelyeken lévő gépjármű készletet teljes pontossággal nem tudták követni, az értékesítő kollégák ha nem tartózkodtak a helyszínen, csak több telefon után tudtak meggyőződni a készlet helyességéről, illetve a még értékesíthető gépjárművekről. Tehát az információáramlás volt a leginkább szűk keresztmetszet, de emellett óriási probléma volt még az is, hogy a vezetők nem tudtak semmilyen képet kapni az aktuális pénzügyi helyzetről, mert a cég könyvelése több hónappal az aktuális helyzet mögött haladt.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Számukra kifejlesztettük a CarMan menedzsment rendszerünket, melyben a gépjárműveket bármely telepre történő beérkezéskor azonnal profilozzák és utána folyamatosan nyomon követik sorsát. A szoftver azonnal információkész, felhőben üzemeltetjük így mindig online és rendelkezésre áll bármilyen készüléken.