Adatlap


Esettanulmány címe:
A céges emailek felügyeletével extra költség nélkül munkaerő optimalizálást sikerült megoldani.
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Szegedi székhelyű autóalkatrész kereskedelemmel, webáruházon keresztül történő értékesítéssel foglalkozó vállalkozás, ahol jellemző az ügyfelekért, vevőkért folytatott kiélezett piaci verseny.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A napi email forgalom átláthatatlan volt, továbbá az általános email címekre beérkező levelek nem mindig kerültek teljes mértékben feldolgozásra, megválaszolásra, melyből adódóan ügyfél, illetve ügyletvesztés keletkezett.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Felhő alapú szoftverünk segítségével átláthatóvá, mérhetővé és ezáltal optimalizálhatóvá tettük a cég azon munkatársainak munkavégzését, amely munkatársak az ügyfelekkel emaileztek. Ennek köszönhetően megmutatta a rendszerünk, hogy azonos teljesítmény mellett eggyel kevesebb munkavállalóval is el tudják végezni az ügyfélszolgálati feladatokat, a munkavégzést átszervezve logisztikai területre pedig pont egy fő hiányzott, így az Anvertnek köszönhetően úgy tudtak cégen belül optimalizálni folyamatokat, hogy az a cégnek semmilyen extra költségébe nem került. Az optimalizálásnak köszönhetően megszűntek az elakadt emailek, ügyfél, illetve ügyletvesztések, a szállítás gördülékenyebb lett, így a cégnek tovább javult az árbevétele. Részletek itt, további 2 cég is szerepel: https://anvert.com/hu/blog/esettanulmanyok-ugyfelektol