Esettanulmány címe:
Egyedi folyamatkezelés - roll-out menedzsment
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
információ, kommunikáció
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Egy nemzetközi távközlési cégcsoport kelet-európai leányvállalata, amely mobil-, széles-sávú internet- és beszédcélú távközlési szolgáltatásokat nyújt a lakossági, a kormányzati és az üzleti szegmens számára.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Ügyfelünk 2008-ban kezdte el a CellTracker rendszert használni, elsősorban új bázisállomások kiépítésének „rollout” tevékenységéhez, valamint meglévő telephelyei menedzselésére.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A kifejlesztett folyamatok egyedileg kialakított interfészekkel kapcsolódnak a cég számviteli, és raktárkezelési moduljaihoz.
A vállalat különböző osztályain dolgozó alkalmazottak és a külsős alvállalkozók előre beállított jogosultságaik alapján férhetnek hozzá a CellTracker rendszerben feldolgozott és tárolt adatokhoz.
A bevezetés óta rendszertámogatási szolgáltatást nyújtunk a cégnek, amely üzemeltetési- és help-desk tevékenységet is magában foglal, valamint a felmerülő új üzleti-, és folyamatváltoztatási igényekre vonatkozóan kiegészítő, eseti szolgáltatásokat is biztosítunk.