Esettanulmány címe:
Folyamat automatizálás, intelligens munkafolyamat támogatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
adminisztratív és szolgáltatást támogató tevékenység
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az ügyfél az egyik legnagyobb több - mint 100 főt foglalkoztató - gumiabroncs nagy és kiskereskedelemmel foglalkozó cég.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A cég az országos üzlethálózatához és kirendeltségeihez keresett egy olyan megoldást, amely képes rugalmasan és költséghatékonyan integrálódni a meglévő központi ERP rendszeréhez, illetve képes automatizálni a kirendeltségek és a központi pénzügyi szolgáltatási központja közötti adatáramlást (pl.: szerződések, számlák, bizonylatok, riportok, egyéb adatok kommunikációja).
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A SoftExpert Suite megoldás bevezetésére irányuló projekt, több mint 20 folyamat automatizálására terjedt ki. A folyamatok a vállalat telephelyei és a központ közötti adminisztratív és pénzügyi támogató tevékenységeiket foglalták magukba.
A megoldás integrálásra került a meglévő ERP rendszerrel, így lehetővé vált, hogy a vezetés és a kontrolling pontosabb adatokat, és rálátását kapott a kirendeltségek működéséről. Például a SoftExpert munkafolyamat támogatásának és dokumentum menedzsment moduljának a bevezetésével lehetővé vált a szerződések és kapcsolódó teljesítési igazolások digitalizálása. Ennek hatására a digitális folyamatok munkaigénye csökkent, illetve a cash flow menedzsmentet is javult.
Előnyök/Eredmények
• Rendszerintegráció
• Folyamatautomatizálás
• A tevékenységek optimalizálása és nagyobb ellenőrzése
• Segítségnyújtás a tanúsítványok karbantartásában (ISO)
• Alacsonyabb költségek