Adatlap


Esettanulmány címe:
Hogyan növeljük meg a kisvállalatok értékesítését az Online piacon?
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Chef Iparikonyhagepek Kft. nagykonyhai gépek kereskedelmével foglalkozik az online piacon webshopon keresztül. Szakmai háttérrel rendelkezik tulajdonosa séfként dolgozott hosszú éveken keresztül Amikor elkezdtünk együtt dolgozni a cég éves árbevétele hozzávetőlegesen 7 millió forint volt. Ezt a mai napra már több min megháromszoroztuk.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A probléma az volt, hogy a webshop csak egy volt a sok közül, nagy a verseny ezen a piacon is, és csak ritkán találták meg a webshopunkat. Ennek megfelelően csak néha esett be egy-egy megrendelés. A vállalkozás alig termelt nyereséget, már-már a bezárás gondolata is előkerült.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A webshop és a vállalakozás gondolkozásának digitális optimalizációjával és a digitális marketing eszközeivel egy éve alatt teljesen átalakítottuk a céget, ami elkezdett egyre ismertebbé válni. A piaci versenytársakat sok esetben megelőztük az online piacon és egyre több potenciális vevőt tudtunk elérni az online ismertségünk alapján. Jelenleg kimondhatjuk, hogy egy tényező lettünk a magyar piacon a nagykonyhai gépek értékesítésében. Vevői elégedettségünk is nagyon jó, sok visszatérő vevőnk van, de a legnagyobb potenciál továbbra is az új vevők megszerzésében van.