Esettanulmány címe:
Nagykereskedelmi webáruház bevezetése az Euroterm részére
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az Euroterm 20 éve sikeresen jelen van az építő- és szerelőiparban Lengyelorszában, ott vezető pozíciót foglalva el a fűtési és telepítési rendszerek forgalmazói között. Jelenleg 220 dolgozót foglalkoztat, a cég bevétele pedig eléri a 200 millió PLN-t (~15,6 MRD Ft). A cég kínálata elsősorban fűtésszerelő cégeknek, nagykereskedőknek és szerelő vállalkozásoknak szól. A dinamikus kereskedelmi tevékenység, a piacvezető beszállítókkal kötött szerződések eredményeként bővült a cég tevékenysége Lengyelországban, Oroszországban és Ukrajnában. 2013-tól a cég tagja Lengyelország egyik legnagyobb beszerzési csoportjának, az ABG-nek.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A cég rohamosan fejlődött, ami nagy siker, ugyanakkor komolyabb kihívások elé állította a rendelések kezelését vagy az ügyfelek kiszolgálását. Az ügyfelek kiszolgálása számos értékesítési csatornán keresztül történik. Az offline értékesítési csatornát az értékesítési pontok és a területi képviselők alkotják, míg az online értékesítést egy korábbi e-kereskedelmi platform segítségével szervezték meg. A megrendelések sok különböző csatornán érkeztek, amelyek egyáltalán nem voltak integrálva. Többek között ez különböző forrásból érkező rendelések kezelése szűk keresztmetszetté vált a szervezet továbblépése előtt.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A One platform bevezetésének eredményeként az értékesítési folyamatok átalakításra, automatizálásra kerültek. Az Euroterm az eddigieknél lényegesen több ügyfelet tud kiszolgálni. A platform a korábban működő rendszerekbe integrálódott, ami egyben az integráció és a konfiguráció eleme is volt. Ezt követően - jelenleg az összes értékesítési csatornát egyetlen eszköz szolgálja ki, ami jelentősen megkönnyíti a végfelhasználók és az Euroterm munkatársai közötti együttműködést.
Így a szervezet készen áll az piaci részesedésének növelésére, az értékesítés a hét minden napján, a hét minden napján, 24/7 futhat magas színvonalú ügyfélszolgálat fenntartása mellett.
A platformot folyamatosan fejlesztik, hamarosan új funkciókkal egészül ki, hogy az Euroterm készen álljon az üzleti környezet gyors változásainak kihívásaira, további költségek viselése nélkül.