Adatlap


Esettanulmány címe:
Office365 bevezetés egy jegyértékesítő cégnél
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az ország egyik vezető jegyértékesítéssel foglalkozó cége, 30 fő alkalmazottal.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Elavult, magas üzemeltetési költségekkel rendelkező nyílt forrású levelező megoldást használtak, különböző verziójú Office irodai csomagokkal. Emiatt a kommunikáció cégen belül és kívül is nehézkes, elengedhetetlen volt a levelezés egységesítése.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A fejlesztés elsődleges iránya egy Microsoft Exchange alapú saját levelezőszerver HW és SW komponenseinek beszerzése és beüzemelése, valamint a munkaállomásokon lévő irodai programcsomagok beszerzése és telepítése volt, azonban ennek költségei meghaladták a rendelkezésre álló keretet, így javaslatunkra megvizsgálták az Office365 előfizetéses konstrukciót. Ennek a megoldásnak az előnye, hogy nagyon alacsony beruházási költséggel az üzleti életben elérhető legmagasabb szintű és legbiztonságosabb levelezési, naptárkezelési szolgáltatások érhetők el kisebb cégek számára is. A választás az Office365 Vállalati Premium csomagra esett, mely a komplett szolgáltatás alapú levelezés, naptárkezelés mellett a kliensekre telepíthető legfrissebb Office irodai csomagot is tartalmazza. A bevezetés, és a levelek a régi rendszerből történt migrálása után Ügyfelünk az elérhető legmodernebb és legbiztonságosabb irodai megoldásokkal rendelkezett. A zökkenőmentes levelezés mellett olyan a hatékonyságot növelő szolgáltatásokat is el kezdtek használni, mint közös naptárkezelés, szervezeten belüli azonnali üzenetküldési megoldás (Skype), és az üzemeltetési költségei minimálisak lettek, hiszen saját szervert sem kell fenntartaniuk.