Adatlap


Esettanulmány címe:
Holisztikus digitális értékesítés támogatás AI (MI) segítségével
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
szakmai, tudományos, műszaki tevékenység
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az ESA Space Solutions segít az európai vállalkozásoknak, hogy az űrtechnológiát felhasználva javítsák az életet a Földön. Az iparral szorosan együttműködve fejlesztenek űralapú megoldásokat, amelyek növelik az üzleti tevékenységet és alapvető társadalmi-gazdasági előnyöket hoznak. Minden tevékenységük középpontjában a zöld átállás és a digitálisabb, fenntarthatóbb jövő felé való globális elmozdulás áll. Az Üzleti Alkalmazások és Űrmegoldások (BASS) programjukon keresztül átfogó, strukturált támogatási rendszert nyújtanak a vállalkozásoknak növekedésük minden szakaszában. Minden főbb ágazatban aktívak, az egészségügytől, oktatástól és szabadidőtől kezdve a mezőgazdaságon, közlekedésen át az energiáig. Ambiciózus programjuk folyamatosan fejlődik, ahogy felgyorsítják az innovációt és az együttműködést az ágazati munkacsoportokon és partnerségeken keresztül. Holisticrm az ESA támogatásával a GEOX Kft. szociodemográfiai adatai alapján fejlesztette a BeSpatial.AI -t.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A BeSpatialAI szolgáltatással értéket teremtünk KKV-k és nagyvállalatok számára azáltal, hogy hatékonyabbá tesszük digitális hirdetéseiket. A megoldásunk közvetlen felhasználói elsősorban a digitális csatornákon történő értékesítésért és marketingért felelős személyek, osztályok. A hirdetők folyamatosan olyan eszközöket keresnek, amelyekkel jobban célozhatják üzeneteiket potenciális ügyfeleik konverziójának növelésének érdekében. A digitális kampánymenedzsment jelenlegi legjobb gyakorlata szerint minden termékajánlathoz új célcsoportokat tesztelnek, azonban ez idő- és erőforrás-igényes folyamat. A vállalatok gyakran sok párhuzamos digitális kampányt futtatnak gépi tanulási komponens nélkül, A BeSpatial.AI javítja a célzás pontosságát a földrajzi hasonlóságon és az ügyfélaffinitási AI modelleken alapulva. Csökkenti egy új, specifikus modell létrehozásának költségét és erőforrásigényét egy célcsoport számára, mivel automatizált MLOPS folyamata nem igényli a szűkös belső erőforrások (IT, BI, CRM) több hónapos bevonását. Akár néhány napon belül indítható kampány a BeSpatial.AI egyedi modelljeivel.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Megoldásunkat már több szektorban alkalmazták sikeresen (Bank, biztosítás, ecommerce, gyártó) elsőrsorban olyan ügyfelek, akik lakosság számára értékesítenek termékeket, szolgáltatásokat. Üzleti előnyök: Akár 16.4-szeres megtérülés növekedés a legjobb területeken a legrosszabb területekhez képest. Akár 2-3x magasabb ügyfélszám azonos hirdetési költségek mellett. Magasabb márkaismertség a forró területeken. Akár 3x magasabb átkattintási arány. Akár 2.5x konverziós arány a kontroll területekhez képest.