Adatlap


Esettanulmány címe:
B2B nagykereskedelmi webes rendszer
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A Tegee Hungaria Kft. a Tegee Group tagja, mely 1971 óta aktív, mint az egyik vezető szállító a tisztítás, ápolás, karbantartás, disztribúció területén. A vállalatcsoport tagjai Magyarországon, Ausztriában, Csehországban, Romániában, valamint exportpartnereivel lefedik Európa keleti és délkeleti régióját.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az osztrák Tegee Clean & Care magyarországi leányvállalata egyedi webes megoldásokra keresett beszállító partnert Ausztriában megszokott, európai szintű minőségi követeleményekkel. A feladat olyan zárt, nagykereskedelmi rendszer létrehozása volt, amely maximális adatbiztonság mellett, kétirányú vállalatirányítási szinkronnal szolgálja ki egyszerre a vevőkört, az értékesítési és logisztikai rendszert valamint a számlázást.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A tárgyalások során a COL Directinfo nyerte el a lehetőséget a rendszer kifejlesztésére. A feladatot határidőn belül, sikeresen teljesítette így a rendszer üzemeltetésére is a céget kérték fel. Az üzemeltetés kapcsán az általánosan elvárható szolgáltatásokon túl nagy hangsúlyt kapott a kiugró, nagy terhelések zökkenőmentes ellátása, a vevőkör gyors és hibamentes kiszolgálásának biztosítása, valamint a mindenkori webes szabványok és GDPR szabályok naprakészen tartása. A projekt sikeresen, mind a Megbízó, mind Ügyfelei megelégedettségére működik folyamatosan, immár hetedik éve.