Esettanulmány címe:
Szerviztámogatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
információ, kommunikáció
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Ügyfelünk alapos szakértelmet és termékismeretet igénylő, kommunikációs területen tevékenykedik. 7 fős csapat gondoskodik a megrendelők igényein, folyamatos rendelkezésre állásal, hiszen a kommunikációs szolgáltatás leállása komoly kiesést jeletn a megrendelőknek.
Sok más hazai céghez hasonlóan a kulcsemberek szaktudása a legnagyobb érték a mindennapos működésben, az ügyfelek igényeinek kiszolgálásában.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A meglévő szaktudás jelemzően 3 kulcsembernél összpontosul, ami megkövetelei a jelenlétet és szoros szakmai irányítást a junior kollégák munkájával kapcsolatban. Ahogy a cég a működését kiterjesztette és szerzett egyre több ügyfelet, a kulcsemberek kapacitása már nem volt minden esetben elégséges, így megoldást kellett találni a tudás átadására vagy a mindennapos kihívások kezelésére, akár távsegítséggel is. A legkézenfekvőbb megoldásnak a telefonos kapcsoalt kínálkozott, azonban a magasban végzett munka biztonsági előírásai ezt nem mindig tették lehetővé.
Megoldandó kérdés lett a távolból adható segítség, vizuális és audió kapcsolat támogatásával, a biztonsági feltételek teljesülése mellett.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az általunk kínált megoldás a Realwear fejtablet volt, ami hangvezérlés segítségével tesz lehetővé a használó számára biztonságos munkavégzést. A kialakításnak köszönhetően folyamatos videó hívás bonyolítható úgy, hogy a szaktudással rendelkező személy a világ bármely pontjáról instruálhatja a technikust. Az eszköz segítségével megoldhatóvá vált a kulcsemberek tehermentesítése, csak a ténylegesen döntő pillanatokban kell a munkába bekapcsolódni. Az elmúlt egy évben sikerült a termelékenységet 30%-al növelni, a kulcsemberek ezáltal más feladatokban tudnak tevékenyen részt venni.