Adatlap


Esettanulmány címe:
Munkafolyamat kezelő rendszer fejlesztése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
építőipar
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Építőipari vállalkozás keresett meg minket azzal az igénnyel, hogy egy egyedi, minden eszközön elérhető projekt és dokumentum kezelő rendszerre van szükség az építőipari projektjeihez. A fejlesztett termékünk a projektekhez megrendelt termékek, megrendelések engedélyeztetését, számlák, és megérkezett termékek kövtését, illetve azokból kalkulált statisztaikai adatok áttekintését segítette. A cég milliárdos forgalmú, több építésvezetőt, és projektvezetőt megába foglaló vállalkozás, ami a rendszer használatával átláthatóbbá, és kalkulálhatóbbá tette a projekre rendelt, és beépítésre kerülő alapanyagokat. Ha az építés helysznére nem érkezett meg a teljes mennyiség, az is lekövethető a rendszerrel. Fontos, hog a program alkalmas a vezeti jelentések készítésére.is.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A probléma az volt, hogy az ügyfél több építési projektre több terméket rendelt, ami átláthatatlan volt, és kezelhetetlen, hogy mely termékeből, pontosan ilyen árat kaptak, mennyit rendeltek, mikor, hova érkezett meg az árú, és hogy hova került beépítésre. Ezek korábban követhetelen volt, de a rendszer fázisainak rögzítésével a feladat lekövetjető, a termék esetleg lopása, eltuntetése nagyon hatékonysággal térképezhető fel. Továbbá nagy előny, hogy éves tekintetben összegyűjthető, hogy melyik alapanyagból akár projektenként is, mennyi fogyott, így a kövekező évre készülve hasonló projektek esetén nagyobb volumenű megrendelésekre könnyebbne harcoltak ki árajánlatot. Probléma volt, hogy a kollégák össze-vissza rendeltek mindenhonnan, amit szerettek volna felühgyelni.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Webalapú fejlesztéssel egy olyan termék (Központi Megrendelés Követő Rendszer) került fejlesztésre, ami segíti az ügyfél egyedi igényű támogatását. Minden projekt esetében pontosan látható a megrendelt termék ára, listája, érkeztetett daabszáma. A rendszer automatikusan küld ki megrendelséeket elfogadott árajánlatokra, amibe minden adat a rendszerből bele van téve automatikusan. Ki rendelt, hova kell szllítani, kinek mi az elérhetősége, stb. A rendszerben fixálni lehet admni felületről, hogy megrendeléseket meg cégektől lehet indítani, Alkalmas munkafolyamat, és dokumentumok kezelsére is, illetve összesítő statisztikákkal döntéstámogatás céllal is használható információk is nyerhetők ki belőle. Egyedi programra van szüksége, ami tabletről, mobilról, és számítógépről is elérhető? Keressen minket bizalommal. Weboldalunk: kts.hu