Adatlap


Esettanulmány címe:
Számítástechnikai üzlet és webshop ERP rendszer bevezetése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Győr-Moson Sopron Vármegyei Számítástechnikai üzlet, 200m Ft feletti árbevétel
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A számítástechnikai termékek piacán hatalmas a verseny, amiben az ügyfelünk azzal veszi sikerrel az akadályokat, hogy az általuk kínált termékek szakmai szempontok szerint kerülnek kiválasztásra és csak megbízható, bevállt és jó ár/érték arányú eszközöket kínálnak. Ezen felül kiemelten figyelnek a vásárlói igényekre, melyet gyors szállítással, segítőkész ügyfélszolgálattal és folyamatos fejlesztésekkel támogatnak. Ez a szemlélet is kíván adminisztráció tekintetében kihívásokat, valamint a megnövekedett rendelések hatékony kiszolgálása, raktározás, a fizikai bolt és webshop egy időben történő működése, illetve a különböző marketplace-eken történő értékesítéshez szükség volt egy komplex kereskedelmi rendszer megvalósítására.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A megvalósításhoz egyedi kereskedelmi rendszert fejlesztettünk, amely gyors működésével, egyszerű adminisztrációjával és kiemelkedő SEO eredményeivel tűnik ki. A felhasználói élmény javítása és az üzemeltetés egyszerűsítése érdekében számos egyedi funkciót és külső kapcsolatot építettünk be. Az online fizetést a Simplepay biztosítja, a számlákat a Billingo állítja ki. A szállítási opciók a rendelési értékhez igazodnak, magasabb összegnél a Cofidis áruhitel is elérhető, amelyet a termékoldalon kalkulátor, a pénztárban pedig fizetési mód támogat. A DPD API automatizálja a csomagfeladást és címkézést. A vevőszerzéshez a termékek API-n keresztül megjelennek az Árukeresőn, Olcsóbbaton, Árgépen és az EMAG Marketplace-en. A Facebook pixel kapcsolat támogatja a dinamikus katalógushirdetéseket, így remarketing hirdetések automatikusan generálódnak. Az UTM paraméterezések révén a Google Analytics statisztikái segítik az eredmények folyamatos optimalizálását. Bolti értékesítést támogató rendszerünk további automatizálást hozott. A rendeléseket és bolti eladásokat egy helyen kezeli, a vonalkódos azonosítás gyorsítja az eladást, rendelések összeállítását és bevételezést. A webshopkal való kapcsolat biztosítja, hogy a készlet mindig aktuális legyen, és ne értékesítsenek újra boltban eladott terméket. Az alacsony készlet figyelmeztetés beállítható, így a beszerzési lista automatikusan készül. A rendszerben kezelhetők a szállítók, garancialevelek, partnerek, valamint a számlák és bizonylatok listázása is. Az árképzés automatizált: a rendszer figyeli az előre beállított paraméterek alapján módosítandó árakat. Az irányítópult azonnal elérhető napi feladatokat és aktuális információkat kínál, a statisztikák pedig segítik a növekedéshez szükséges döntéseket. Az eredmény az előző évhez képest 4x-es értékesítési volumen és nyolc számjegyű negyedéves online forgalom. Az intenzív növekedést a folyamatosan bevezetésre kerülő szabályozott és automatizált belső folyamatok segítik.