Esettanulmány címe:
Mesterséges intelligenciával támogatott rendszer fejlesztése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
információ, kommunikáció
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
10+ fős, 100 millió forint éves nettó árbevételt meghaladó, magyar piacon tevékenykedő szolgáltató és kereskedő cég
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Belső marketing folyamatuk rengeteg manuális munkát igényelt, ezért több alkalmazott folyamatos munkájára volt szükség a megfelelő mennyiségű marketing tartalom előállításához. Az alkalmazottak bérköltsége nem volt arányban az általuk végzett tartalomkészítési munka eredményességével.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A bevezetett rendszer automatizmusokkal és mesterséges intelligenciával képes a különféle, egyedileg meghatározott témakörökben előre megadott források használatával összegyűjteni a tartalomkészítéshez szükséges alapinformációkat és ezekből saját megfogalmazású marketing tartalmakat készít és piszkozatként automatikusan elhelyezi a cég kommunikációs platformjain. A kezelőnek a továbbiakban nincs más dolga, mint ellenőrizni az elkészült tartalmakat és jóváhagyni a platformon, így egyből ki is kerülnek a tartalmak a kiválasztott helyekre.