Esettanulmány címe:
Ügyfelek generálása a fintech / pénzügyi szektorban
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
pénzügyi, biztosítási tevékenység
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A Novopayment a fizetési megoldások szakértőjeként már közel 15 ezer aktív fizetés-elfogadási szolgáltatás és POS terminál elindításában segített kereskedőknek, illetve kis-és nagyvállalatoknak az elmúlt több mint 10 évben.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az értékesítők a semmiből nem tudnak hatékonyan érdeklődőket szerezni. Régebben cégadatbázisokból dolgoztak, azonban ezek úgynevezett hideg érdeklődőket hoztak. A leghatékonyabban úgy tud dolgozni az értékesítő csapat, ha az érdeklődők megfelelően motiváltak, azaz tényleg szeretnének ilyen szolgáltatást. Tehát a feladat az volt, hogy megfelelő mennyiségű és minőségű érdeklődőt tudjunk hozni, ezzel biztosítva a cég növekedését.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Digitális marketing kampányok segítéségével havonta több száz érdeklődőt termelünk az ügyfelünknek minden hónapban. Ezek az érdeklődők jó minőségűek azaz forróak, tehát azonnal érdekli őket a szolgáltatás, magas százalékban tudják lezárni őket az értékesítő csapat tagjai. Ezáltal ez a megoldás katalizátora a Novopayment Kft növekedésének.