Esettanulmány címe:
Budapesti székhelyű kiberbiztonsági tanácsadó és szolgáltató, 30+ főt foglalkoztató vállalkozás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
információ, kommunikáció
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Informatikai, azon belül kiberbiztonsággal foglalkozó, jelenleg 30+ állandó alkalmazottal és fix beszállítói körrel rendelkező vállalkozás a vállalatirányítási rendszerét szeretné modernizálni, amely által a vállalkozás hatékonysága növekszik, illetve üzleti stratégiai döntéseket az ügyvezetés racionalizált számszerűsített információk alapján tud meghozni a jövőben. Továbbá biztosítani szeretné a távlati tervezhetőséget és skálázhatóságot az ügyfélprojektjein keresztül.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A vállalkozás elért egy méretet és érettséget, ahonnét a továbbfejlődés ugyanazon háttérrendszerrel már nem megoldható. A továbblépéshez szükséges egy olyan vállalatirányítási rendszer kiépítése, amely egy átfogó transzparenciát biztosít a cégnek és megfelelő mozgásteret a további növekedéshez.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
ERP modulok:
- CRM
- Sales
- Marketing
- HR
- CashFlow
- Project
- Controlling
Folyamatok:
- Dolgozói onboarding / offboarding
- E2E Sales folyamat: Lead -> Ajánlat tervezés -> Ajánlati döntéstámogatás -> Szerződés -> Projekt indulás
- Projekt: tervezés -> kivitelezés -> folyamatos operatív controlling
- Számlázási folyamatok: Bejövő és kimenő számák menedzselése
Dashboard: ügyvezetői, menedszment és operatív döntés-előkészítő Dashboard riportok