Adatlap


Esettanulmány címe:
Automatizáció és digitalizáció a munkaerőközvetítésben
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
adminisztratív és szolgáltatást támogató tevékenység
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A MÁDA Plusz Kft 2008 októberében alakult munkaerő-kölcsönzés céljából. A munkaerő-közvetítés, személyszállítás mellett logisztikai feladatok ellátásában és a kereslet – kínálat minőségi kiszolgálásában vesznek részt. A MÁDA Plusz Kft magas színvonalú munkájának és folyamatos fejlődési törekvéseinek köszönhetően mára már az iparáguk jelentős képviselőjévé váltak, az ország több pontján megtalálhatók, alkalmazotti létszámuk meghaladja a 250 főt.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A MÁDA Plusz országos terjeszkedésével és szolgáltatási köreik bővítésével párhuzamosan merült fel az igény integrált vállalatirányítási rendszer bevezetésére. A vezetőség számára nélkülözhetetlenné vált a munkafolyamataik és a toborzási eljárásaik, illetve a 2023 őszén elkészülő raktár épületük szoftveres támogatása.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A Munixo Business Platform a MÁDA Plusz számára vezetői döntéstámogatást, naprakész pénzügyi kimutatásokat, bérszámfejtés előkészítést és integrációt, teljes toborzási adatbázist és törzsadatkezelést, ügyfelekkel történő havi, automatikus elszámolást, teljes raktárkezelést, buszjáratok szervezését és menedzselését az alkalmazottak számára (bérelt és saját buszok segítségével) valósít meg.