Esettanulmány címe:
Property management ERP
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
ingatlanügyletek
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Debreceni KKV, 10 főt foglalkoztató
Üdülési, egyéb átmeneti szálláshely-szolgáltatás
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Egy olyan property management integrált rendszer létrehozása volt a cél, melyben az ügyfél és kapcsolódó vállalkozásai mindennapi adminisztratív munkáját egy felületen el lehessen végezni.
A teljesség igénye nélkül a rendszer kezeli az ingatlanok adatait, partnertörzset, szerződéseket, feladatokat, leltárt, mérőóra állásokat, pénzügyi számokat és minden kapcsolódó funkciót.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Olyan cloudban futó SPA webes alkalmazás amely bárhonnan elérhető és különböző jogkörök segítségével az ingatlan management problémák nagy részét egy platformon képesek megoldani.
Ezek legfontosabb funkciói:
- Szerződések és partnerek kezelése (CRM)
- Feladat management
- Ingatlanokkal kapcsolatos időszakos karbantartási, óraleolvasási, takarítási feladatok kezelése
- Pénzügyi tranzakciók kezelése és számlázó integráció