Esettanulmány címe:
KA Szerviz Kft. Carsup Szoftver bevezetése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
szakmai, tudományos, műszaki tevékenység
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
KA Szerviz kft egy Szegeden működő Bosch autószerviz. A környék márkafüggetlen autószervizei közül az egyik legnagyobb. 9 szerelővel és 3 munkafelvevővel és 1 raktárossal
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Napi szinten küzdöttek a munkafelvevők azzal, hogy nem tudják melyik szerelő mit csinál, mivel mennyit dolgozott és mikorra vállalhatják a következő autókat. Összetett volt az adminisztráció és több programot kellett használni a raktár, munkalapok, árajánlatok és számlák kezelésére.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az adatok egyeztetését követően feltöltöttük a korábbi gépkocsi és ügyfél adatokat, így könnyítve az új szoftverre történő minél könnyedebb átállást. Az aktív előjegyzési naptárba feltöltésre kerültek a korábbi ütemezés szerinti javításra váró gépkocsik. Ezt követően mindenki számára láthatóvá váltak a rossz vállalások és a kihasználatlan üresjáratok. Azóta javult kommunikáció, tisztultak a folyamatok aminek következménye lett, hogy nőt a bevétel és javult a munkaidő kihasználtság.