Esettanulmány címe:
Online időpontfoglalás és betegút irányítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
humán-egészségügyi, szociális ellátás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A Platán Magánklinika egy Zalaegerszegen működő magán egészségügyi szolgáltató, aki naponta több 100 pácienst lát el több mint 30 járóbeteg szakrendelés keretén belül.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A jelentősen megnövekedett páciens forgalom miatt a megnövekedett a Platán Magánklinika humán erőforrás és adminisztrációs költsége.
A folyamatos telefoncsörgés és a fel nem vett telefonok rontják a klinika megítélését.
A meg nem jelenő páciensek folyamatos problémát okoznak, mert a foglalt időpontban az orvos és a vizsgálati eszközök rendelkezésre tartása extra költsége jelent a klinikának.
A páciensek érkezés során sok dokumentumot a helyszínen töltenek ki, ami növeli a sorban állási és várakozási időt és lassítja az ellátást.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A Medio foglalási rendszerének köszönhetően jelentősen csökkentek a bejövő hívások, mert a páciensek szívesebben választották az online foglalási lehetőséget.
A Medio AI asszisztensének bevezetését követően megszűntek az elveszett hívások, és minden telefonáló megfelelő tájékoztatást kapott.
A Medio foglalási díj, illetve előrefizetési szolgáltatásának foglalási folyamatba illesztésével pedig szinte 0-ra csökkent a meg nem jelenő páciensek száma.
A fenti Medio megoldásoknak köszönhetően a klinika számottevő költséget spórolt meg és megszűntette a felesleges kiadásait, melyek a meg nem jelenésekből származnak.