Esettanulmány címe:
KulcsPatikák Zrt.
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
humán-egészségügyi, szociális ellátás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
KulcsPatikák Zrt.
Ágazat: Egészségügy, kereskedelem
Cégméret: Középvállalkozás
Adószám:25997527243
Alapítás dátuma: 2017.
Jegyzett tőke: 28 000 000 HUF
Nettó árbevétel: 2 148 608 000 HUF
Web cím: www.kulcspatikak.hu
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Új arculat kialakítása - mobil applikáció és online marketing
Azt a megbízást kaptuk, hogy az új terméküknek szánt applikációt arculati és ergonómiai szempontból a márkához illesszük. A kutatások ebben az időben azt mutatták, hogy a célcsoport bővítéséhez a mobil iparágban is hangsúlyosan meg kell jelenjen a márka. A munkát a piac és a trendek felmérésével kezdtük.
Az együttműködés célja a kijelölt célcsoport egészségügyi információkkal való ellátása figyelemfelkeltő, szórakoztató formában azzal a hosszútávú elképzeléssel, hogy a tartalmi egységek és látványelemek növeljék a befogadó félben a Kulcs Patikák márkaismertségét és formálják a róla kialakuló képet.
Ebben a projektben különösen lelkesített bennünket, hogy elrugaszkodhattunk a patikai konzervatív kommunikációra jellemző vizuális világból, mert hogy a marketingstratégia vizuális környezetbe való illesztésekor az egyik kiemelt cél, hogy a fiatalabb célcsoport is magáénak érezze a patikahálózat küldetését.
Különlegesen büszkék vagyunk erre azért is, mert ügyféloldalon a patika hálózat teljes döntéshozói grénumának kell megfelelni, ezért a patikahálózat közel 160 tagra bővülő vezetőségének is tudnia kell azonosulnia a megvalósított modern és kreatív megjelenéssel, arculattal.
Az új arculat kialakítása során a mobil applikáció és az online marketing összehangolt fejlesztése lehetőséget ad a vállalkozás számára, hogy erős, egységes és vonzó márkaképet hozzon létre a digitális térben. Ez az integrált megközelítés elengedhetetlen a modern üzleti világban, hiszen a felhasználók mind több időt töltenek mobil eszközökön, és a márkák közötti verseny a digitális platformokon a legerősebb.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Feladataink az applikáció kapcsán:
- a márka pozicionálása mobil platformon
- ergonómiai felmérések és implementáció
- a márkaadaptáció stílusának megtalálása
- pilot arculatok kialakítása
- bevezető kommunikációs kampányelemek megtervezése
- online marketing
Az új arculat bevezetése a mobil applikáció és az online marketing központi fejlesztésével egy erős, egységes márkaidentitást eredményezett. Az ilyen szintű összpontosított jelenlét a digitális térben megkönnyíti a felhasználók elérését, növeli az elköteleződést, valamint hozzájárul az értékesítés növekedéséhez és a vállalat hosszú távú sikeréhez.