Esettanulmány címe:
Képalkotó diagnosztikai szolgáltató belső működést támogató rendszere
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
humán-egészségügyi, szociális ellátás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Fejér megyei képalkotó diagnosztikával és egészségügyi szolgáltatással foglalkozó szolgáltató cég.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A cég magán egészségügyi szolgáltatást nyújt MR, UH, és RTG gép segítségével. A cégnél nem volt modern jól működő megoldás a képi anyagok páciensekhez juttatására. Jelenleg CD-n adták át az információt, a képi anyagot, illetve a számlákat kinyomtatva. Nem állt rendelkezésre egy olyan központi felület, ahol akár évekre visszamenőleg biztosított az elkészült felvételek elérhetősége. Ha a páciens véletlenül elhagyta a CD-t, akkor a felvételeket újra ki kellett kérnie a szolgáltatótól.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A modern korszerű megoldás egy ügyfélportál létrehozása, mely biztosítja, hogy az adatokat hosszú távon, egy felületen biztosítja. A cél az volt, hogy készüljön egy központi rendszer, egy olyan ügyfélportál, ahol a szolgáltatást igénybe vevők egy regisztrált profilon, minden a szolgáltatással kapcsolatos információt elérjenek.