Adatlap


Esettanulmány címe:
Litván ruházati márka magyar piacra segítése PoS és digitális megoldásokkal
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
feldolgozóipar
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Ügyfelünk, egy litván bejegyzésű ruhaipari cég Magyarországon kívánt piacra lépni. A Megadesign Kft. segített nekik a magyar piacra való belépéshez történő üzletberendezési kialakításban, webes megjelenés megtervezésében. Ebbe beletartozik mind az üzlet berendezésének sajátosságai (milyen nyomtatott és digitális szolgáltatásokat érdemes az üzletben használni a termékek árazásához, bemutatásához), és milyen digitális szolgáltatásokat érdemes nyújtani (applikációs kuponok, applikáció megjelenése, kialakítása).
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az üzleti probléma az volt, hogy egy litván cég nincsen tisztában a magyar ruházati kiskereskedelmi piac kihívásaival. Milyen árazási címkéket, milyen akciózási megoldásokat, milyen PoS megoldásokat érdemes alkalmazni. Egy üzlethelyiségben mennyi digitális tartalmat (zene, televízió, digitális képernyők az akciókhoz/ajánlatokhoz) érdemes a felhasználóknak adni. A magyar nyelvi sajátosságok miatt a branding kialakítástól kezdve segítettük az ügyfelünket, olyan kérdések megválaszolásában is, mint például, hogy milyen kártyaelfogadó terminált vagy pénztárgépi megoldást érdemes használni online és offline, ugyanis ez egy kifejezett bizalmi kérdés: a legtöbb felhasználó idegenkedik a számára ismeretlen, nem az MNB felügyelete alatt működő terminálokon való bankkártyaadatok megadásától - teljesen jogosan. Végeredményképpen egy olyan dokumentumot szolgáltattunk ügyfelünknek, amiben mindent megtalál a magyarországi piacra lépésével kapcsolatban, mind az offline, mind az online üzletnyitáshoz.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A cég, habár litván tulajdoni hátterű, magyar márkanevet, magyar megjelenést kapott. A piacra lépés sikeres volt, és 3 hónappal a bevezetés után az applikáció letöltése elérte a 100 ezer felhasználót 2021-ben! Az üzletnyitás sikeres volt, Budapest VIII. kerületében a cég kialakította fizikai boltját is, ami az online applikáció teljes körű átvevőpontjaként üzemel mind a mai napig.