Esettanulmány címe:
swterko.hu Brand ismertség, forgalom növelés, piaci részesedés a térkő szegmensben online eszközökkel.
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
építőipar
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Megbízó: SW Umwelttechnik Magyarország Építőelemgyár Kft.
Ágazat: Építőipar
Cégméret: 28 363 667 000 Ft nettó árbevétel
Piaci körülmények: Új Termék bevezetése egy zsúfolt piaci környezetben. Térkő ágazatban. B2B és B2C megoldásokkal.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Feladat: Multinacionális cégcsoport magyarországi vállalata által létrehozott brand SW Térkő piaci részesedésének növelése a nulladik ponttól. A termék bevezetéstől az eladásig.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Online piackutatás
B2B szegmensben alkalmazott technikák:
- Viszonteladói motivációs rendszer kidolgozása, online felülettel, viszonteladói online támogatás
B2C
- Márkaismertség és piaci részesedés elérése online marketing eszközökkel
weboldal kialakítás, PPC kampányok, SEO, PR, Google ADS, tartalom menedzsment, tartalomgyártás, influenszer kommunikáció, promóciók menedzselése.
Eredmény: Növekvő márkaismertség és 2 év alatt piacvezetői pozíció, évente duplázódó milliárdos árbevétel,