Adatlap


Esettanulmány címe:
FLOW+ Vállalatirányítási Rendszer Bevezetése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
adminisztratív és szolgáltatást támogató tevékenység
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Pályázati tanácsadással foglalkozó cég. Többek között vállalatok, egyházak, a közszférához tartozó intézmények és civil szervezetek számára nyújtanak eredményorientált szolgáltatásokat a legújabb módszertanok testre szabott alkalmazásával. 50 felkészült munkatársuk összesen 450 évnyi szakmai tapasztalattal áll ügyfeleik rendelkezésére a legkülönbözőbb szakterületeken. Színes szakmai portfolió 700-nál is több lezárt projektjük végrehajtása során 13 ágazattal kapcsolatban támogatták sikeresen ügyfeleiket a szolgáltatások széles körével. Munkájuk minőségét folyamatosan megújított ISO 9001 irányítási rendszer és ISO/IEC 27001 információbiztonsági szabvány használatára vonatkozó minősítés szavatolja 2011 óta.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A pályázati tanácsadással foglalkozó cég számos adminisztratív és pénzügyi kihívással szembesült, amelyek akadályozták a hatékony működést és az üzleti növekedést. Az alábbi problémák jelentkeztek: - Szerződéskezelés: A szerződések nyilvántartása és kezelése manuálisan történt, ami növelte az adatvesztés és hibák kockázatát. - Számla- és Teljesítésigazolás Nyilvántartás: Az adminisztratív terhek miatt a számlák és teljesítésigazolások feldolgozása lassú és hibalehetőségekkel teli volt. - Banki Utalások: A banki tranzakciók kezelése időigényes volt, ami késedelmeket okozott a pénzügyi folyamatokban. - Feladatkezelés: A feladatok nyomon követése és kiosztása nem volt hatékony, ami csökkentette a munkavégzés hatékonyságát. - Iktatás: A dokumentumok iktatása manuálisan történt, ami nehézkessé tette az információk gyors visszakeresését.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A FLOW+ vállalatirányítási rendszer bevezetésével a cég jelentős üzleti előnyöket ért el: - Hatékonyságnövelés: Az integrált modulok lehetővé tették a feladatok automatizálását és egyszerűsítését, így csökkentve az adminisztratív terheket és a hibák számát[1]. - Gyorsabb Ügyintézés: A szerződések, számlák és teljesítésigazolások feldolgozási ideje jelentősen csökkent, ami gyorsabb ügyintézést eredményezett[1]. - Pénzügyi Folyamatok Optimalizálása: Az automatizált banki utalások és pénzügyi nyilvántartások révén a pénzügyi folyamatok átláthatóbbá és hatékonyabbá váltak[1]. - Dokumentumkezelés Javítása: Az iktató modul segítségével a dokumentumok gyorsan visszakereshetők, ami javította az információáramlást és az ügyfélszolgálati válaszidőt[1]. - Versenyképesség Növelése: Az ERP rendszer bevezetése lehetővé tette a cég számára, hogy jobban összpontosítson stratégiai céljaira, ezáltal növelve versenyképességét a piacon[1]. A FLOW+ rendszer bevezetése tehát nemcsak az operatív hatékonyságot javította, hanem hozzájárult a cég hosszú távú üzleti sikeréhez is.