Adatlap


Esettanulmány címe:
Automatizált ügyfélkezelő (CRM) rendszer kialakítása
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A FitFuture24 Kft. egészségügyi, sport és oktatási területen tevékenykedő szolgáltató és kereskedő vállalkozás, amely értékesítő partnerek hálózatának kiépítésével és támogatásával látja el feladatait. A cég jogelődje 2013-ban alakult, jelenlegi formájában 2020-tól végzi tevékenységét. https://24fitclub.hu/ https://ff24.hu/ A vállalkozás országos értékesítői partnerhálózata számára rendszeres továbbképzéseket tart. A cég és a partnerek között napi szintű folyamatos a kommunikáció. A korábbi működés során az információcsere telefonon, emailen, megosztott Google Drive és táblázatok használatával történt. 2022 óta a partnerek egységes ügyfélkezelő rendszer használatával végzik a munkájukat.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A személyesen és online űrlapokon bejelentkező érdeklődők adatainak és a hozzájuk kapcsolódó teendőknek a nyilvántartását korábban az értékesítők egyénileg, az általuk megfelelőnek tartott módon (füzetben, telefonban, email fiókban, táblázatban) végezték. Nehézséget okozott a riportok készítése és alacsony hatékonyságú volt az érdeklődők kezelése. A cég egy szakmai szempontok alapján kialakított 15 lépésből álló akvizíciós folyamatot határozott meg, amely során az értékesítőnek rendszeresen fel kell vennie a kapcsolatot az érdeklődővel. A 15 lépésben meghatározott teendők teljesülését az értékesítők követik. A feladat egy mobiltelefonon is egyszerűen kezelhető, egységes nyilvántartó rendszer kialakítása volt, amelyben minden értékesítő a saját érdeklődő állományát tudja kezelni. A kialakítandó rendszerrel kapcsolatos elvárás volt a meghatározott lépésekhez kapcsolódó automatikus email kiküldés az érdeklődő számára.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az alkalmazott megoldás a B2AS-ERP szolgáltatás, melynek alapját Google AppSheet alkalmazásépítő rendszerben felépített nyilvántartás képezi. A megbízó által meghatározott folyamatok és felhasználó típusok áttekintését követően kialakításra kerültek a nyilvántartó adattáblák. Ezt követően történt az adatbázis és az alkalmazás építő rendszer összekapcsolása. Ezt követően történt meg a felhasználó típusoknak megfelelő felhasználói felületek kialakítása testreszabása. Végül a rendszerben kialakított akciógombok beállítása, és a teljes rendszer ergonómiai testreszabása történt. Az élesítés előtt teszt adatokkal ellenőrzésre kerültek a kialakított funkciók és automatizmusok. A rendszer finomhangolása a használat során érkező visszajelzéseknek megfelelően történik. A kezdeti időszakban hetente, később havi egyeztetések keretei között.