Adatlap


Esettanulmány címe:
Hazai gyártású padlóburkoló webolda és webshop
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
feldolgozóipar
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
2,5 milliárd éves nettó árbevételű szerszámgyártó cég, 70 fős létszámmal. Saját gyártású műanyag terméket fejlesztettek és kívánták piacra vinni.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A cég eddig szinte csak bérgyártásban gyártott termékeket és alkatrészeket más vállalatok számára, így az eddigi online megjelenésük bár erős volt, de teljesen alkalmatlan egy saját gyártású termék lakossági, kereskedelmi és vállalati piacon történő bemutatására.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Létrehoztunk egy weboldalt, melyen mind a B2B, mind a B2c ügyfeleket megszólítjuk, valamint ehhez kapcsolódó webshopot is fejlesztettünk. Az alkalmazott keretrendszer a Wordpress volt, Woocommerce e kereskedelmi funkcióval. Facebook, instagram, pinterest és tik-tok felületeket is létrhoztunk, melyek menedzselését az ügyféllel közösen látjuk el azóta is. A weboldalt és a webshopot is keresőoptimalizálás szabályainak megfelelően hoztuk létre. Eredményként elmondható, hogy jönnek megrendelések a webshopba és egyre többen kívánnak viszonteladói lenni a termékre. Meghívást kaptak a hazai legnagyobb autótuning kiállításra is, az AMTS-re.