Esettanulmány címe:
Helix CRM és Projektmenedzsment
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
információ, kommunikáció
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
2009 óta nyújt teljes körű call center szolgáltatást ügyfelei részére.
Legyen szó telemarketingről, telesalesről, tárgyalási időpont egyeztetésről, piackutatásról, felmérésekről, DM felkövetésről, adatbázis építésről, mi segítünk megvalósítani a kitűzött célokat.
Mottónk: Az Ön sikere, a mi (ki)hívásunk!
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A Partnercégeink és a hozzájuk kapcsolódó információk átláthatatlanok, nem látható egy helyen minden releváns információ. Akadozó ügyviteli folyamatok a pontos és gyors információ áramlás hiánya miatt.
Munkánk jellegéből adódóan rengeteg adatot kell tárolnunk és naprakészen tartanunk, lehetőleg egy helyen, ahol szükség esetén keresni, a kért szempontok alapján rendszerezni is tudjuk a meglévő adatokat.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
CRM
A vállalkozás legnagyobb kincse az ügyfél. Ha nincs ügyfél, nincs üzlet. A Helix CRM moduljának használatával rendezetté vált az ügyfelekkel való kapcsolattartás, megoldódott az ügyfelek tevékenységeinek nyomonkövetése és az információ házon belüli megosztása a munkatársak között.
Rendezetten, visszakereshetően tudjuk tárolni, iktatni és akár mozgatni szerződéseinket.
Élőmunkát kímélő kampánymenedzsment támogatást biztosít a rendszer számunkra, mellyel rengeteg pénzt és időt takarítunk meg.
Projekt menedzsment
A vállalat üzletvitelét tekintve projekt szemléletűen kezeli ügyfeleit és ehhez kapcsolódó feladatait. Az ügyfeleihez, azaz az egyes projektjeihez kapcsolódó eseményeit, teendőit is ilyen formában tartja nyilván, fontos az egyes projektek eredményességének nyomon követése. A Helix Software Projektmenedzsment modulját választották, mely az elvárt igényeiket maximálisan kiszolgálja.
Az automatikus utókalkuláció tisztán megmutatja a projekt eredményességét. Összefüggéseiben, egy helyen látszik a projekt teljes története.
Bizalmas adataihoz csak az arra feljogosított személyek férhetnek hozzá. Az állapotjelzők automatikus változása felhívja a figyelmet minden újdonságra. Nyomon követhető a projekt előrehaladása az ütemtervhez képest.
„Legfontosabb eredményünk az átláthatóság.
Olyan transzparens cégműködést eredményezett a Helix rendszer bevezetése és a folyamatszabályozás, mely folyamatosan, naprakészen mutatja cégünk helyzetét, a szükséges teendőket és adatokat.”
Poór Károly - ügyvezető