Esettanulmány címe:
Szolgáltatási tevékenység támogatása korszerű CRM automatizmusokkal
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
ingatlanügyletek
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Ingatlanügynöki tevékenység
Prémium szolgáltatás (kiemelt jelentőségű ügyfélkezelés)
~650 000 eFt árbevétel - 7 fős létszám
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Problémák:
- ügyfélkezeléssel kapcsolatos csoportmunka, munkaszervezés támogatás hiánya
- értékesítési munkaszervezés nehézségei
- automatizált rendszerszolgáltatások hiánya
- dokumentumok előállítása jelentős ráfordítással
- vezetői riportok jelentős ráfordítással történő előállítása
- árbevétel előrejelzések adatai nehézkes kezelése
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Megoldás:
CRM rendszer testreszabott, továbbfejlesztett bevezetése
Előnyök:
- központilag kezelt értékesítési adatok
- ügyfélkezelés adatai és folyamatai rendszerszintű szolgáltatások támogatásával
- ügyfélkezelés áteresztő képesség növekedése, kommunikáció integráció
- dinamikus értékesítési folyamat, az előzményadatok egyszerű megjelenítésével
- ajánlatadás, dokumentum generálás a rendszer segítségével (korábbi időráfordítás 10%-ával)
- vezetői kontrolling komplex és online módon
- rendszerbe épített algoritmusok, üzleti logikák alapján felhasználók támogatása (speciális keresések, szűrések)