Adatlap


Esettanulmány címe:
Szolgáltatási tevékenység támogatása korszerű CRM automatizmusokkal
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
ingatlanügyletek
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Ingatlanügynöki tevékenység Prémium szolgáltatás (kiemelt jelentőségű ügyfélkezelés) ~650 000 eFt árbevétel - 7 fős létszám
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Problémák: - ügyfélkezeléssel kapcsolatos csoportmunka, munkaszervezés támogatás hiánya - értékesítési munkaszervezés nehézségei - automatizált rendszerszolgáltatások hiánya - dokumentumok előállítása jelentős ráfordítással - vezetői riportok jelentős ráfordítással történő előállítása - árbevétel előrejelzések adatai nehézkes kezelése
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Megoldás: CRM rendszer testreszabott, továbbfejlesztett bevezetése Előnyök: - központilag kezelt értékesítési adatok - ügyfélkezelés adatai és folyamatai rendszerszintű szolgáltatások támogatásával - ügyfélkezelés áteresztő képesség növekedése, kommunikáció integráció - dinamikus értékesítési folyamat, az előzményadatok egyszerű megjelenítésével - ajánlatadás, dokumentum generálás a rendszer segítségével (korábbi időráfordítás 10%-ával) - vezetői kontrolling komplex és online módon - rendszerbe épített algoritmusok, üzleti logikák alapján felhasználók támogatása (speciális keresések, szűrések)