Esettanulmány címe:
Éttermi rendszer bevezetése a Komló És Tehén Étteremben
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A BV TRANSPORT Kft. a Komló És Tehén Étterem üzemeletője Budaörsön. Forgalma 200-300 millió forint évente,
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az ügyfél egy modern, rugalmas és könnyen kezelhető éttermi rendszert keresett, amely képes hatékonyan támogatni a napi működést, az asztalfoglalást, a rendelések kezelését, a számlázást, valamint az adminisztrációs feladatokat is. Fontos elvárás volt, hogy a rendszer mobil eszközökről is elérhető legyen, valós idejű adatokat szolgáltasson, és egyszerűen integrálható legyen meglévő eszközökkel, például pénztárgépekkel és mérlegekkel.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az EatWithMe éttermi rendszerünket az ügyfél igényeihez igazítva vezettük be. A rendszer beállítása során testreszabott asztaltérképet, egyszerűsített rendelésfelvételt, mobil eszközökre optimalizált kezelőfelületet, valamint integrált számlázási és készletkezelési megoldásokat alakítottunk ki.
Az átadás előtt az étterem munkatársai oktatásban részesültek, így a bevezetés zökkenőmentesen zajlott. A rendszer valós idejű adatfrissítést biztosít a vezetőség számára, ami megkönnyíti az operatív döntéshozatalt és a napi forgalom nyomon követését.
A bevezetést követően az ügyfél a következő üzleti előnyöket érte el:
A rendelésfelvétel és kiszolgálás ideje jelentősen csökkent, ami növelte az asztalok forgási sebességét és a napi árbevételt.
A készletkezelési modul révén pontosabb lett a leltárvezetés, csökkent a pazarlás, és optimalizálódott a beszerzés.
A rendszer által kínált átlátható riportok segítették a menedzsmentet a gyorsabb, adatalapú döntések meghozatalában.
Az egyszerű és intuitív kezelőfelület miatt a személyzet betanítása minimális időt vett igénybe, ezáltal gyorsan és hatékonyan tudtak dolgozni.
A digitális megoldásoknak köszönhetően a vendégek kiszolgálása gördülékenyebb és professzionálisabb lett, ami pozitívan hatott a vendégelégedettségre és a visszatérő vendégek arányára.
Az EatWithMe bevezetése tehát nemcsak a működési hatékonyságot javította, hanem hozzájárult az ügyfél üzleti eredményeinek növeléséhez is.