Adatlap


Esettanulmány címe:
Felhő alapú kereskedelmi rendszer bevezetése élelmiszer kis és nagykereskedelmi cégnél
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Kb 100 főt foglalkoztató Szabolcs Szatmár Bereg megyei élelmiszer nagykereskedelmi cég. Éves nettó árbevétele megközelíti a 20 millió EURO-t. 11 C+C telephely és 8 saját kiskereskedelmi egységen túl több 100 kiskereskedelmi partner kiszolgálása
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Központi bolthálózat irányítás, eltérő bolt csoportokkal kiskereskedelmi egységek, C+C egységek, kiszolgáló raktárak. Modern informatikai alkalmazás bevezetése, az egyes modulok, alrendszerek (kiskereskedelmi alkalmazás, nagykereskedelmi alkalmazás, Ügyvitel, Vezetői információs rendszer, mobil applikációk (üzletkötői tablet, raktári PDA) rendszerek egy adatbázisból történő működtetése. A kiskereskedelmi egységeket működtető partnerek száméra modern rendelési rendszer biztosítása, online naprakész készletadat megtekintésével.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A bevezetés során a vállalkozás komplex kereskedelmi-ügyviteli folyamatait lefedő felhő alapú integrált informatikai rendszer került átadásra. A kereskedelmi folyamatok centralizált módon történnek, egy központi cikk és törzskezelő modul segítségével. A vállalkozás minden felhasználója, a bolti userek, a nagykereskedelmi dolgozók, a központi árazók és készletgazdák, beszerzők, üzeletkötők ugyanazon adatbázisba dolgoznak. Ezzel megoldódott a korábban sok gondot és pontatlanságot jelentő szinkronizálási nehézségek kiiktatása. A vállalkozás mindig naprakész információkkal (árak, akciók, készletek) segíti a vevőinek gyors kiszolgálását. A B2B webshop megoldásunkkal gyors és pontos rendelést kap a kiszolgáló raktár, ami rendeléseket már a válallkozásnak nem kell saját dolgozójával felrögzítenie, mert azt a partnere megtette. Így jelentős élőmunka ráfordítás volt csökkenthető, melyet munkaszervezéssel a gyorsabb kiszolgálásra, komissiózásra lehetett átcsoportosítani