Adatlap


Esettanulmány címe:
Digitális áttörés egy hazai kisvállalatnál – így optimalizálták működésüket a Sárkány Informatikai Zrt. segítségével
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
szakmai, tudományos, műszaki tevékenység
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Egy hazai ipari kisvállalat, aki ipari forgógépek karbantartásával, felújjításával és szervizelésével foglalkozik, egyre növekvő ügyfél számmal és dolgozói létszámmal.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A cég azzal a problémával szembesült, hogy üzleti folyamatai széttagoltak, átláthatatlanok és részben papíralapúak voltak. A raktárkészlet-kezelés, rendelések feldolgozása, ügyfélkommunikáció és belső adminisztráció külön rendszerekben, papír alapon vagy épp Excel-táblákban zajlott, ami gyakori hibákat és időveszteséget okozott.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A vezetőség egy olyan egyedi fejlesztésű és testreszabható felhőalapú vállalatirányítási rendszert keresett, amely képes lefedni a teljes működést, rugalmasan módosítható, integrálható meglévő rendszerekkel, és mobil eszközökről is elérhető. A Sárkány Informatikai Zrt. csapata kidolgozott az ügyféllel közösen egy olyan egyedi, PHP-alapú vállalatirányítási megoldást, amely: - Modulárisan felépített CRM rendszert biztosít kapcsolattartásra, partnerkezelésre, értékesítési és logisztikai folyamatokra. - Elő van készítve, hogy API-kapcsolaton keresztül integrálható legyent a már használt számlázó és pénzügyi szoftverrel. - Valós idejű raktárkészlet-kezelés, amely mobil eszközről böngészőben is működik. - Beépített projekt-/munkanyilvántartó segíti a menedzsmentet. Ennek a modulnak a segítségével általános rezsi és munkaráfordítás kalkulálható. - Napi automatizált adatmentések, biztonságos jogosultsági rendszer és webes adminisztrációs felület biztosítja a megbízható működést. Több, mint 1 éve használják a szoftvert, amivel elértek: - 25%-kal gyorsabb ügyfélkiszolgálás a digitalizált rendelés- és kommunikációs folyamathoz köszönhetően. - 90%-kal csökkentett adminisztrációs hibaarány, mivel minden adat egy helyen, struktúráltan érhető el. - Jelentős időmegtakarítás a napi raktárkészlet-kezelési és logisztikai műveleteknél. - Rugalmasság a jövőbeli fejlesztésekhez: új modulok (pl. hibabejelentő, szervizkövetés) gyorsan integrálhatók.