Adatlap


Esettanulmány címe:
Office Kliens
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Felhasználó kereskedelmi tevékenységet folytat, naponta szállítja a termékeket a szerződött partnereinek.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A kapcsolattartás nem minden partnerrel volt gördülékeny a különböző verziójú elektronikus dokumentumok miatt. Nem tudták mindig megnyitni a fájlokat, akadozott az email kommunikáció.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Office 365 szolgáltatás bevezetésre került, ezáltal az összes dokumentum formátumot hibátlanul tudták kezelni, ami a partnerekkel történő adatkommunikációt illeti. A stabil működés mellett további előnyöket is hozott a fejlesztés. A munkavégzés hatékonysága javult a gördülékeny munkavégzésnek köszönhetően, időt lehetett megtakarítani a korábbi munkamódszerhez képest, valamint bárhol és lényegében bármikor hozzá lehet férni a programokhoz, adatokhoz a felhő szolgáltatásnak köszönhetően.