Adatlap


Esettanulmány címe:
Salesforce Nemzetközi ügyfélszolgálat és Salesforce támogatás bevezetése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A veszprémi székhelyű Vöröskő Kft.-t 1989-ben alapították Balatonfüreden. Tulajdonosai magyar magánszemélyek. A vállalat alaptevékenysége műszaki cikkek kiskereskedelme és a hozzájuk tartozó szolgáltatások nyújtása. Mára országos hálózattá nőtték ki magunkat, az Euronics családnál dolgozók száma már 1000-nél is több. 2001-ben csatlakoztak az Euronics nemzetközi beszerzési társulásához. A 29 országban, több mint 11 ezer üzlettel jelen lévő szervezet égisze alatt használják kizárólagosan a márkanevet és a jól bevált „know-how”-t Magyarországon, valamint részt vesznek a nemzetközi akciókban is. A csatlakozást követően a cég továbbra is magyar tulajdonban maradt. Cél az, hogy egy világhálózat részeként elvigyék az emberek otthonába az európai kényelmet és minőséget a háztartási, a házi szórakoztatási és számítástechnikai cikkekben. 2008-ban elindították saját webshopunkat, melynek folyamatos fejlesztésén dolgoznak. Ezen tevékenységeket jelenleg is a veszprémi központ koordinálja.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Cégünket 2023-ban kereste meg a Vöröskő Kft., hogy két országban tervezi kibővíteni a Salesforce-on futó meglévő magyar ügyfélszolgálatát. Az előre tervezett erőforrásterv szerint sikerült megvalósítani a szoftverfejlesztést ami egy meglévő másik cég által készített kódbázison alapult. Sikeres bevezetés hatására cégünket megbízta a Vöröskő Kft., hogy a Salesforce támogatást alakítsuk ki új alapokra helyezve, rövid határidőre és rendszeres és részletes tájékoztatásra építve. Ezen célok figyelembe vételével bevezettük saját fejlesztésű Zebeq ServiceDesk ticket rendszert Vöröskő Kft.-nél.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A Vöröskő Kft. az ügyfélszolgálat bevezetésével képes volt kiszervezett munkaerővel ellátni helyben a horvát és szlovén termék és ügyfél teendőket. Salesforce támogatással egy tervezhetőbb és gyorsabb kiszolgálást kapott a megrendelő.