Esettanulmány címe:
Egyedi CRM rendszerrel jelentős időt és költséget a Detect Kft
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A Detect Kft. több mint 20 éves múltú biztonságtechnikai és villanyszereléssel foglalkozó családi vállalat. Több mint 10 főt foglalkoztat és több mint 300 millió forint forgalmat bonyolított a tavalyi évben.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A munkavállalók munkarendje, munka helyszínek, időpontok és erőforrás kezelés, kezelendő hibajegyek kinőtték a papír alapú és Excel alapú megoldásokat.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A Detect Kft. a munkafolyamatait egy helyen látja és kezelheti egy központi webalkalmazásban, ami reszponzívan jól használható egyaránt mobilon és asztali számítógépen is. A rendszer több modulból épül fel: Eseménykezelő, munkanapló, hibabejelentő, HR modul, szabadságkezelő modul, erőforrás kezelés, járműkezelés.
A rendszer tökéletesen kommunikál a cég weboldalának hibabejelentő aloldalával, ahol a cég ügyfelei könnyedén és egyszerűen tudják a hibákat bejelenteni, a munkatársak pedig ezután ezeket szervizelni, hála az általunk fejlesztett egyedi CRM rendszernek.
A feladatokat a vezetőség könnyedén ki tudja osztani, a munkatársakat a projektekhez hozzárendelni és mindig látható az, hogy éppen mely státuszában van egy project.