Esettanulmány címe:
Zsolnay Home Design
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A Zsolnay Porcelánmanufaktúra Zrt. hazánk egyik Hugngarikuma, az egyedülálló eosin máz gyártásával. Az ágazat az ipari szekcióba sorolható, a piacon egyedülálló terméket készít saját gyártásban a porcelánipar területén. Saját erőforrásokkal, gyártósorokkal, és hozzávetőlegesen 50 munkavállalóval rendelkezik.
A feladat amit a Manufaktúra részére végeztem, egy marketing-kommunikációs rebranding volt. Megújítottuk a brandet, megalkottuk a Zsolnay Home Design termékcsaládot ami egyedülálló, mert a Zsolnay gyártásában készült pirogránit kiegészítve az eosin elemekkel, bekerült a prémium luxus lakberendezés termékei közé. Ennek a termékcsoportnak a nemzetközi értékesítési támogatását végeztük online kommunikációval, katalógusok gyártásával, és képi grafikai elemek elkészítésével.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Abban a szerencsés helyzetben voltunk, hogy nem volt üzleti probléma, mivel a Zsolnay Porcelánmanufaktúra az egyetlen a világon akinek a tulajdonában van az Eosin gyártásának a titka, így olyan egyedülálló terméket értékesítést kellett támogatni a marketing eszközeivel, ami nincs máshol a világon. Így egy alapos kutató munka alapján az értékesítési stratégia a nemzetközi piac lett, ahol megfelelő hirdetési stratégiával, képi megjelenítéssel tudtuk bevezetni a köztudatba a termékeket. Napjainkban Dubai-ban megtalálható egy önálló Zsolnay márkabolt, ahol elérhetők a termékek.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Online és offline kommunikácó, grafikai kreatívok készítése, megfelelő hirdetési stratégia és kivitelezés Google és Meta felületeken, majd egy személyes megjelenés kiállítás formájában.