Adatlap


Esettanulmány címe:
ügyfélmester ERP rendszer bevezetése egy közel 10.000 terméket forgalmazó, több raktárral rendelkező 20+ főt foglakoztató Hajdú-bihar és Tolna megyei cégnél.
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Éves bruttó forgalom: 500-1000 MFt között. 10-25 főt foglalkoztató vállalkozás. Cél piacuk az internetes értékesítés. Több webáruházzal és hagyományos kiszolgálással, és akár több telephellyel is rendelkeznek.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Olyan vállalatirányítási rendszer létrehozása volt a feladat, aminek segítségével a nagy számú és nagy termékszámmal rendelkező webáruházak kezelése gyorsabbá, a kiszolgálás és a vevői visszajelzések pontosabbá, a készletezés tervezhetőbbé váljon.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A megoldás egy online ERP rendszer lett. A rendszer mind a klasszikus számlázó , készletkezelő funkciókat, mind a specializált, webáruházas értékesítési funkciókat tartalmazza. A kiszállítás kezelés, tervezés is megvalósításra került. A rendszer használata után, a beépített automatizmusoknak is köszönhetően 4-5 ember munkája felszabadult, így ugyanazt a feladatot 1 ember is el tudja végezni. A reklamációk, hibás kiszállítások száma drasztikusan csökkent. A vevői elégedettség nőtt. Az árbevétel és a forgalom növekedésnek indult. A készletkezelés javult pontosabbá vált. A termék gyártás és összeszerelés pontosabbá vált.