Adatlap


Esettanulmány címe:
Vállalatirányítás cégcsoportoknak, avagy holding szemlélet itthon
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
adminisztratív és szolgáltatást támogató tevékenység
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A kockázati tőke szektorban szerzett tapasztalatok alapján, azokat felhasználva, és korszerűsítve egy új befektetői szemléletet képviselő cég alakult, mely cég további szolgáltató cégek létrehozásával életre hívta a MandoVentures Group-ot. A cégcsoport számos céget felölel mely cégek szakterületeiknek megfelelően tanácsadói és egyéb szolgáltatásokkal támogatják a befektetői tevékenységet, mind a megfelelő befektetői döntések meghozatalában, mind a befektetések adott kihívásainak menedzselésében.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A cégcsoport felsővezetése olyan egységes vállaltirányítási rendszerben kívánja összefogni a cégcsoport vállalatait, mely egyszere biztosítja a standardizált keretrendszer előnyeit a csoport számára, és biztosítja autonóm és egyedi gazdálkodási lehetőséget a csoport tagjai számára. A pénzügyi és számviteli adatok kétrétű kezelésén túl a munkafolyamatok megszervezése, workflow management kialakítása, központi elektronikus dokumentum tár kialakítása és a projektek kezelésének, nyilvántartásának szofisztikált kialakítása volt az igény.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A követelményrendszer megismerése után, cégünk az Exact Business Software megoldásait javasolta beüzemelésre, mely az igények kiszolgálásán túl automatizálási lehetőségeket is felkínál, számos területen. Az Exact Business Software alkotóeleminek beüzemelésével biztosítottá vált a cégcsoport vállalatainak teljesértékű pénzügyi és számviteli adminisztrációja (Exact Globe Next elem segítségével), beleértve a számlázást, könyvelést, banki interface-k használatát, és az összes alapvető kapcsolódó kimutatást, beszámoló készítéshez szükséges analitikákat is. A könyvelési alappillérek elkészítése után a második elem is beüzemelésre került (Exact Synergy Enterprise elem), mely web alapú megoldás segítségével számos központi cél, és a felső vezetés számára nélkülözhetetlen összekép megjelenítése megvalósítható. A web alapon futó Exact Synergy Enterprise további előnyöket biztosított a cégcsoport számára a rendelkezésre álló kapacitások feltérképezésében, hatékony kihasználásában, valamint a beüzemelt workflow folyamatok egyes lépéseinek automatizálásával nagymértékű hatékonyságnövelés történt a feladatok átfutási idejét , és azok átláthatóságát illetően.