Esettanulmány címe:
Szervíz tevékenyésgek
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A partner preciziós ipari méréstechnikai berendezések forgalmazásával és szervizelésével foglalkozik Magyarországon és a szomszédos országokban.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A cég több sziget rendszerű rendszert használt, illetve excel táblák segítségével adminisztrált. Problémát okozott az erőforrások hatékony elosztása, a szervízek ütemezése. A német társtulajdonos számára készítendő eltérő szerkezetű és üzleti beszámoló elkészítése is nehézséget okozott.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az Odoo rendszer segítségével kezelik a teljes értékesítési folyamatot az első megkereséstől a számla kiállításáig.
Használt modulok:
- CRM
- értékesítés
- beszerzés
- raktározás
- pénzügy, könyvelés
- projektkezelés
- HR